Nr sprawy INTZ-341-10/06
FORMULARZ ZP-300
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlaneDostawyUsługiPublikacja obowiązkowaPublikacja nieobowiązkowaSEKCJA I: ZAMAWIAJĄCYI.1) NAZWA, ADRESY I OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTÓW
Burmistrz Gminy Rogoźno działający w imieniu Gminy Rogoźno
Adres: ul. Nowa 2
Miejscowość : 64 – 610 Rogoźno; woj. Wielkopolskie
Nazwiska osoby upoważnionej do kontaktów: Tadeusz Zygmunt, Maria Domagalska
Tel. (067) 26-84-411 fax. (067) 26-18-075 e-mail: um@rogozno.pl www.rogo.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktówSpecyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktówOferty należy przesyłać na adres jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCIRodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa Przedmioty działalności : Ogólne usługi publiczneZamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiającychTak Nie SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIAII.1) OPISII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającegoBudowa sieci wodociągowej z przyłączami w m.Wełna-Jaracz_RożnowiceII.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(a) Roboty budowlane WykonanieZaprojektowanie i wykonanieRealizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającegoGłówne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych:miejscowość: Wełna-Jaracz-Rożnowice
(b) Dostawy KupnoDzierżawaNajemLeasingInneGłówne miejsce realizacji dostawy:
(c) Usługi Kategoria usług: Główne miejsce świadczenia usług:
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:Zamówienia publicznegoZawarcia umowy ramowejUstanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)II.1.4) Informacje na temat umowy ramowejUmowa ramowa z kilkoma wykonawcamiUmowa ramowa z jednym wykonawcąMaksymalna liczba wykonawców planowanej umowy ramowej Czas trwania umowy ramowej:Wartość umowy ramowej:Waluta Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:II.1.5) Określenie przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Wełna-Jaracz-Rożnowice:
- główna sieć wodociągowa z rur PC Vo średnicy 110 i 160mm w ilości - 11.671,00 mb
- przyłącza z rur PE o średnicy od 32-65 mm w ilości - 3.172,00 mbII.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającegoW postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: spełniają warunki okreslone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP oraz spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów szczegółowo określonych w SIWZ a wynikających z § 1 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1,5,6, oraz ust. 3 pkt 3 rozp.Prezesa RM z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów. II.1.7) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)
Główny przedmiot : 45231300-8
Dodatkowe : 45232100-3
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Tak Nie II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowejTak Nie II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIACałkowita wielkość lub zakressieć wodociągowa z rur PCV 160, 110mm - 11.671,00 mb
przyłącza z rur PE - 3.172,00 mbII.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIAPożądany Wymagany Data zakończenia 30/06/2007 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYMIII.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIAInformacja na temat wadium
10.500,- PLN
III.2) WARUNKI UDZIAŁUINFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON WYMAGANIA EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNEOpis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP,
2. wykażą że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 3. wykażą, że w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali roboty budowlane - sieci wodociągowe odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca w nie więcej niż 3 zamówieniach udokumentuje wykonanie robót o których wyżej mowa o łącznej długości min. 5000m. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów szczegółowo określonych w SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy):1. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Aktualną informację Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy i w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (jeżeli dotyczy) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenie i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także określenie zakresu wykonywanych przez nich czynności.
8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z zaświadczeniem (ważnym na dzień składania ofert) o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego osoby wyznaczonej na kierownika budowy. SEKCJA IV: PROCEDURAIV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIAPrzetarg nieograniczonyPrzetarg ograniczonyNegocjacje z ogłoszeniemDialog konkurencyjnyIV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)IV.2) KRYTERIA OCENY OFERTIV.2.1) Kryteria oceny ofert Najniższa cena IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektronicznaTakNie Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNEIV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówieniaAdres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia (Jeżeli dotyczy)www.rogozno.pl - w dziale zamówienia publiczneWarunki i sposób płatności:Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego pok. nr 22 w godz. 8.00 do 14.00 do dnia składania ofert. IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy)
IV.3.3) Termin składania ofertData: 12/09/2006 Godzina: 9:45
W siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski ul. Nowa 2 64-610 Rogoźno pok. nr 14IV.3.4) Języki, w których można sporządzać ofertę
polski
IV.3.5) Termin związania ofertąokres w dniach: 30 IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofertData: 12/09/2006 Godzina: 10:00 Miejscew siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski ul. Nowa 2 64-610 Rogoźno pok. nr 20SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCEVI.1) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJTak Nie Jeżeli tak, wskazać projekt/program:VI.2) INFORMACJE DODATKOWEwywieszono: …………………………………
zdjęto : ………………………………… …………………………….
(podpis)
Sprawd pogod