2007-04-27
Ewidencja działalności gospodarczej
Sprawy powyższe załatwić można w Wydziale Rozwoju Gospodarczego i Promocji, pokój nr 23, tel. 26-84-412
Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
NIEZBĘNY FORMULARZ: druk zgłoszenia działalności gospodarczej (do pobrania w Biurze nr 23 lub z linku poniżej)
WYSOKOŚĆ OPŁATY: 100 zł - zwolnieni z opłaty są zarejestrowani bezrobotni pierwszy raz rejestrujący działalność gopsodarczą oraz osoby posiadające status absolwenta
SPOSÓB WNIESIENIA OPŁATY: w kasie Urzędu Miejskiego w Rogoźnie – parter lub bezgotówkowo na rachunek Urzędu Miejskiego w Rogoźnie Bank Spółdzielczy w Czarnkowie oddział w Rogoźnie nr konta 35 8951 0009 3900 0114 2000 0010
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: 3 dni
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: wydanie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: Biuro nr 23.
INFORMACJI UDZIELA: Wydział Rozwoju Gospodarczego i Promocji, tel. 067 268-44-12
PODSTAWA PRAWNA: Art.7b ust.1-3 ustawy z dnia 19 listopada 1999r. Prawo działalności gospodarczej (Dz.U.Nr 101, poz. 1178 ze zm.) oraz Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.nr 173 poz.1807 z 2004 r.)
GODZINY PRACY URZĘDU: poniedziałek 8:00 – 16:00, wtorek-piątek 7:00 – 15:00
Zaświadczenie o zmianie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej.
NIEZBĘNY FORMULARZ: druk zgłoszenia zmian w działalności gospodarczej (do pobrania w Biurze nr 23 lub z linku poniżej)
WYSOKOŚĆ OPŁATY: 50 zł
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: 3 dni
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: wydanie zaświadczenia o zmianie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: Biuro nr 23.
INFORMACJI UDZIELA: Wydział Rozwoju Gospodarczego i Promocji, tel. 067 268-44-12
PODSTAWA PRAWNA: Art.7b ust.1-3 ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. Prawo działalności gospodarczej (Dz.U.Nr 101, poz. 1178 ze zm.) oraz Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.Nr 173 poz.1807 z 2004 r.)
GODZINY PRACY URZĘDU: poniedziałek 8:00 – 16:00, wtorek-piątek 7:00 – 15:00
Decyzja o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej.
NIEZBĘNY FORMULARZ: druk zawiadomienia o zaprzestaniu wykonywanej działalności gospodarczej (do pobrania w Biurze nr 23 lub z linku poniżej)
WYSOKOŚĆ OPŁATY: brak
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: 3 dni
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: wydanie decyzji o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: Biuro nr 23
INFORMACJI UDZIELA: Wydział Rozwoju Gospodarczego i Promocji, tel. 067 268-44-12
PODSTAWA PRAWNA: Art.7e ust.1 pkt .1 ustawy z dnia 19 listopada 1999r. Prawo działalności gospodarczej (Dz.U.Nr 101, poz. 1178 ze zm.), oraz art. 39 ust.1,2 i 5 ustawy z dnia 8 marca 2001r. o samorządzie gminnym (Dz.U.Nr 142, poz.1591 ze zm.) i art. 104 KPA.
GODZINY PRACY URZĘDU: poniedziałek 8:00 – 16:00, wtorek-piątek 7:00 – 15:00
Udostępnienie informacji z bazy danych ewidencji działalności gospodarczej.
NIEZBĘDNY FORMULARZ: wniosek o udostępnienie informacji z bazy danych ewidencji działalności gospodarczej (do pobrania w Biurze nr 23 lub z linku poniżej)
WYMAGANE DOKUMENTY: brak
WYSOKOŚĆ OPŁAT: opłata skarbowa: 17 zł Składający wniosek zobowiązany jest załączyć dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej. Na żądanie podmiotu, który dokonał zapłaty opłaty skarbowej dowód zapłaty może zostać zwrócony. Podstawa Prawna: Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 21 grudnia 2006 r. w sprawie dokumentowania zapłaty opłaty skarbowej oraz trybu jej zwrotu (Dz.U. Nr 246 z 2006 r. poz. 1804)
SPOSÓB WNIESIENIA OPŁATY: w kasie Urzędu Miejskiego w Rogoźnie – parter lub bezgotówkowo na rachunek Urzędu Miejskiego w Rogoźnie Bank Spółdzielczy w Czarnkowie oddział w Rogoźnie nr konta 35 8951 0009 3900 0114 2000 0010
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: 7 dni od dnia złożenia wniosku
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: udostępnienie danych z ewidencji działalności gospodarczej w formie zaświadczenia MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: Biuro nr 23 lub listownie.
INFORMACJI UDZIELA: Wydział Rozwoju Gospodarczego i Promocji, tel. 067 268-44-12
PODSTAWA PRAWNA: Art. 7a ust.2 ustawy z dnia 19 listopada - Prawo działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 1178 ze zm.) Art. 217 i art. 218 KPA Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 225, poz. 1635)
GODZINY PRACY URZĘDU: poniedziałek 8:00 – 16:00, wtorek-piątek 7:00 – 15:00
|