Dzisiaj jest: Poniedziaek, 2 wrzenia 2024 r. Imieniny: Stefana i Juliana
Urzd Miejski
 » Urzd - struktura
 » Urzd - nr telefonw
 » Wiadomoci
 » Komunikaty
 » Inwestycje
    » Kanalizacja
 » Przetargi
 » Zamwienia publicze
 » Samorzd
 » Biuletyn Burmistrza
 » Wybory 2006
 » Wybory 2007
 » Jak zaatwi spraw
Prezentacja miasta
 » Kultura
 » Owiata
 » Sport
 » Przedsibiorczo
 » OSP Rogono
 » Historia
 » Zabytki Rogona
 » Miasto w liczbach
 » Pooenie geograficzne
 » Herb
 » rodowisko
 » Turystyka
 » Gospodarstwa     agroturystyczne
             
Szukaj w internecie
szukaj...        
Jak załatwić sprawę
2007-04-27
Ewidencja działalności gospodarczej
Sprawy powyższe załatwić można w Wydziale Rozwoju Gospodarczego i Promocji, pokój nr 23, tel. 26-84-412

Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

NIEZBĘNY FORMULARZ: druk zgłoszenia działalności gospodarczej (do pobrania w Biurze nr 23 lub z linku poniżej)

WYSOKOŚĆ OPŁATY: 100 zł - zwolnieni z opłaty są zarejestrowani bezrobotni pierwszy raz rejestrujący działalność gopsodarczą oraz osoby posiadające status absolwenta

SPOSÓB WNIESIENIA OPŁATY: w kasie Urzędu Miejskiego w Rogoźnie – parter lub bezgotówkowo na rachunek Urzędu Miejskiego w Rogoźnie Bank Spółdzielczy w Czarnkowie oddział w Rogoźnie nr konta  35 8951 0009 3900 0114 2000 0010

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: 3 dni

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: wydanie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności  gospodarczej
                                         
MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: Biuro nr 23.

INFORMACJI UDZIELA: Wydział Rozwoju Gospodarczego i Promocji, tel. 067 268-44-12

PODSTAWA PRAWNA:
Art.7b ust.1-3 ustawy z dnia 19 listopada 1999r. Prawo działalności gospodarczej (Dz.U.Nr 101, poz. 1178 ze zm.) oraz Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.nr 173 poz.1807 z 2004 r.)

GODZINY PRACY URZĘDU:  poniedziałek 8:00 – 16:00, wtorek-piątek 7:00 – 15:00


Zaświadczenie o zmianie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej.

NIEZBĘNY FORMULARZ: druk zgłoszenia zmian w działalności gospodarczej (do pobrania w Biurze nr 23 lub z linku poniżej)

WYSOKOŚĆ OPŁATY:  50 zł

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: 3 dni

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: wydanie zaświadczenia o zmianie wpisu do ewidencji działalności  gospodarczej
                                         
MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: Biuro nr 23.

INFORMACJI UDZIELA: Wydział Rozwoju Gospodarczego i Promocji, tel. 067 268-44-12

PODSTAWA PRAWNA: Art.7b ust.1-3 ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. Prawo działalności gospodarczej (Dz.U.Nr 101, poz. 1178 ze zm.) oraz Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.Nr 173 poz.1807 z 2004 r.)

GODZINY PRACY URZĘDU:  poniedziałek 8:00 – 16:00, wtorek-piątek 7:00 – 15:00

 

Decyzja o wykreśleniu z ewidencji działalności gospodarczej.

 
NIEZBĘNY FORMULARZ: druk zawiadomienia o zaprzestaniu wykonywanej działalności gospodarczej (do pobrania w Biurze nr 23 lub z linku poniżej)

WYSOKOŚĆ OPŁATY: brak

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: 3 dni

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: wydanie decyzji o wykreśleniu z ewidencji działalności  gospodarczej
                                         
MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: Biuro nr 23

INFORMACJI UDZIELA: Wydział Rozwoju Gospodarczego i Promocji, tel. 067 268-44-12

PODSTAWA PRAWNA:
Art.7e ust.1 pkt .1 ustawy z dnia 19 listopada 1999r. Prawo działalności gospodarczej (Dz.U.Nr 101, poz. 1178 ze zm.), oraz art. 39 ust.1,2 i 5 ustawy z dnia 8 marca 2001r. o samorządzie gminnym (Dz.U.Nr 142, poz.1591 ze zm.) i art. 104 KPA.

GODZINY PRACY URZĘDU: poniedziałek 8:00 – 16:00, wtorek-piątek 7:00 – 15:00


Udostępnienie informacji z bazy danych ewidencji działalności gospodarczej.

NIEZBĘDNY FORMULARZ: wniosek o udostępnienie informacji z bazy danych ewidencji działalności gospodarczej (do pobrania w Biurze nr 23 lub z linku poniżej)

WYMAGANE DOKUMENTY: brak 

WYSOKOŚĆ OPŁAT:
opłata skarbowa: 17 zł
Składający wniosek zobowiązany jest załączyć dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej.
Na żądanie podmiotu, który dokonał zapłaty opłaty skarbowej dowód zapłaty może zostać zwrócony.
Podstawa Prawna: Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 21 grudnia 2006 r. w sprawie dokumentowania zapłaty opłaty skarbowej oraz trybu jej zwrotu (Dz.U. Nr 246 z 2006 r. poz. 1804)

SPOSÓB WNIESIENIA OPŁATY: w kasie Urzędu Miejskiego w Rogoźnie – parter lub bezgotówkowo na rachunek Urzędu Miejskiego w Rogoźnie Bank Spółdzielczy w Czarnkowie oddział w Rogoźnie nr konta  35 8951 0009 3900 0114 2000 0010

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: 7 dni od dnia złożenia wniosku

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: udostępnienie danych z ewidencji działalności gospodarczej w formie zaświadczenia
 
MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: Biuro nr 23 lub listownie.

INFORMACJI UDZIELA: Wydział Rozwoju Gospodarczego i Promocji, tel. 067 268-44-12

PODSTAWA PRAWNA: Art. 7a ust.2 ustawy z dnia 19 listopada - Prawo działalności gospodarczej (Dz.U. Nr 1178 ze zm.) Art. 217 i art. 218 KPA
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 225, poz. 1635)

GODZINY PRACY URZĘDU: poniedziałek 8:00 – 16:00, wtorek-piątek 7:00 – 15:00

Zaczniki :
» Wniosek o udostepnienie danych.doc
» Druk zawiadomienia o zaprzestaniu wykonywanej działalności - .pdf
» Druk zawiadomienia o zaprzestaniu wykonywanej działalności - .doc
» Druk zgłoszenia zmian w działalności gospodarczej - .pdf
» Druk zgłoszenia zmian w działalności gospodarczej - .doc
» Druk zgłoszenia działalności gospodarczej - .pdf
» Druk zgłoszenia działalności gospodarczej - .doc
» powrt
Szukaj
Informacje praktyczne
 » Telefony alarmowe
 » Rozkad jazdy
 » Banki, bankomaty
 » Stacje paliw
 » Noclegi
 » Wyywienie
 » Placwki suby zdrowia
 » Apteki
 » Linkownia
 » Numery serwisw     informacyjnych TP
 » Firmy i instytucje
 » Kontakt
Pogoda

Sprawd pogod